3 Eylül 2010 Cuma

masal kahramanım

masal kahramanım url min adı...
belki zamanı gelince merak eden arkadaşlar olur diye anlatmak istiyorum gecenin bu saati
gerçi şuan kendisi, kendini işine vermiş şekilde çalışmakta:)
kader diye bişey varmış gerçekten, ben bunu yaşıyorum adeta, insanların ne zaman diğer yarılarının karşılarına çıkacağı hiç belli olmuyor.
ben masal kahramanımı buldum
adı UMUT :)
biz kendi masalımızı yazmaya uğraşıyoruz şimdilik, daha çabalama aşamalarındayız belki ama sonu güzel bitecek bir masal için (gerçi bitmek dediysem lafın gelişi :) uğraşmaya belli zorluklara katlanmaya değmezmi?
bir masal yazmak istiyorum, yüreği kocaman gözleri elmas parçası sevgiliye...
bir masal yazmak istiyorum, içinde bütün güzel duyguların sonsuza dek barındığı...
bir masal yazmak istiyorum, sadece seninle yaşayan...
bir masal yazmak istiyorum, sadece bize ait olan...

umudum, ışığım, kaderim
HAYATIMA HOŞGELDİN

Hiç yorum yok: