17 Eylül 2010 Cuma

herşeyde sen varsın ama bir tek sen yoksun...

herşeydesin aşkım
öyle ki
aldığım nefeste sensin
kalbimin atışıda
gördüğüm rüyalarda sensin
duyduğum fısıltılarda...
bakma sen bana
bu ara yine gaibten dostlar uğrar oldu sık sık yanıma
hep seni anlatıyorlar
birtek sen varsın muhabbet konumuz
ben nasıl özlediğimi anlatıyorum
onlarda yanlız olmadığımı
ama elden bişey gelmediğini...

biliyorum bizim için bütün çaban
ve benim seni dinlemekten
sana derdini dökeceğin bir omuz olmaktan başka
yardımım dokunmuyor
sıkıntılarını çözebilseydim keşke
keşke heran yanında olabilseydim

uykularım kaçıyor sen böyleyken
neden diyorum
neden allahım neden elimden hiçbişey gelmiyor?
seni böyle severken
böyle özlerken
neden, biraraya gelebilmemiz için benim yapabileceğim hiçbişey olmuyor?

rahat olacaksan ben herşeye razıyım umudum
biliyorsun
senden önemli birşey yok benim gözümde
senin mutluluğun, huzurun
sen bu sıkıntılarından bikaç saat uzaklaşmak içn uyumak isterken
ben nasıl bu sözüne kırılabilirim ki?
elimde olsa sana rahatla uyuman için masallar okumak geliyor içimden
ninniler söylemek...
yada sadece yanında uzanmak ve nefesini dinlemek...

senin kalp atışın bu dünyadaki en güzel müzik
senin nefesin, tenin bu dünyadaki en güzel kokuya sahip
(tabi sigara içmediğin zaman:))
senin sesin billur ırmaklar gibi huzurlu
sen...
sen bu dünyada ki en muhteşem insansın

iyiki varsın...

Hiç yorum yok: