13 Eylül 2010 Pazartesi

özledim...

özledim seni kahrmanım
sesini ellerini
kokunu özledim...

yollara küsmek geliyor içimden deliler gibi
ama olmuyor
sonuçta seni yine bana o yollar getirmeyecekmi?

şimdi kimbilir nerlerde ne sıkıntılardasın
ah bir sihirli değneğim olsa keşke
keşke bütün sıkıntılarını yok edebilsem
yine benim birtanemi kimbilir neden üzüyorlar
OFFFF...
seni çok özledim bebeğim
sıkıntılarını çözmek isterdim sıkıntın olmak yerine
benim yüzümden üzülmeni değil
üzüntülerine çare olmayı mesela...
o sıcacık yüreğinde yara açmayı değilde
bütün yaralarına merhem olabilemeyi isterim aslında...

ama göremiyorum bile seni...
o yollar yokmu o yollar
seni yine çaldılar benden
bekliyorum geri getirsinler diye...

nefes almak için sana ihtiyacım var çünkü
öyle içimdesinki benim
kalbim seninle atıyor sanki
seni düşündüğüm her an atıyor sadece
ve ben yaşamak için sadeece seni düşünüyorum artık
öylesine cansın bana...


Hiç yorum yok: