9 Eylül 2010 Perşembe

bayramlar hep güzel şeyler hatırlatmaz...

10 sene önceydi...
bi bayram sabahının verebileceği bütün iyi duygularla uyanmıştım oysaki..
herşey güzel olacaktı...
sen hep yanımda olacaktın...
yine beraber garaja gidip tost ayran keyfi yapacaktık...
bayram geçsin herşey yoluna girsin
o kötü karakter çıksın hayatımızdan
tek isteğimiz buydu...
seninle daha çok
ama güzel ve kaliteli zamanlar...


 
...


ama o kötü karakter çaldı seni benden
bi bayram sabahı
bütün iyi dileklerimizle uyandığımız o bayram sabahının aslında bukadar karanlık olduğunu nerden bilebilirdim


10 sene önceydi...
ne kadar çok zaman geçmiş üzerinden
bense hala deli gibi seni özlüyorum ilk aşkım...
ellerimden tutup gezdiğimiz zamanları
hatta beraber futbol oynarken incittiğim ayağımdaki acıyı...
yastık savaşlarımızı...
seni özledim,
çok özledim...

bi bayramı daha sensiz geçirmenin verdiği burukluğu
asla tarif edemeyeceğimi biliyorum
seni çok özledim kıymetlim
seni çok özledim ilk aşkım
SENİ ÇOK ÖZLEDİM BABACIĞIM...

Hiç yorum yok: