9 Eylül 2010 Perşembe

son 18 saat :)

18 saat kaldı...
bu hasretin bitmesine sayılı zamanlar kaldı

kaç günler 100 den geriye saydığımız vakitler giderek tükeniyor elimizde sevgilim
ve ben
bu kalan saatlerinde bian önce geçmesini diliyorum

seni bian önce görmeyi...
deniz kenarının o muhteşem kokusunu seninle çekmeyi
dağlardan gelen kekik kokularıyla mest olmayı
senin kollarının arasında
dağdaki o patika yolları aşmayı
seni ve yaşadığın yeri
seninle yaşamayı istiyorum...

ben bi ömür senin yanında yaşayacağım yeri
senin gözünden görmek
senin dilinden dinlemek istiyorum...

ömrümün sahibi, hayatımın anlamı
...MASAL KAHRAMANIM...
bizim masalımızı yazmaya başladık biliyorum
ama önemli bir mihenk taşını yerleştireceğiz 18 saat sonra
herşey güzel olsun diye uğraşırken
dileklerimiz temennilerimiz bu yöndeyken
dilerim kaderimizde
bizi bu yolda ilerlerken destekler

kaderim, sonum, masal kahramanım...
seni çok özledim

Hiç yorum yok: